Miért is kéne 6*?

Mielőtt létrehoz egy témát, bizonyosodjon meg arról, hogy az Ön ötletét még nem ajánlotta fel senki más. Ehhez használja a fórum keresőrendszerét az Ajánlatok és Ötletek fejezetben.
Az itt feltüntetett üzenetek közül azok, amelyek nem tartalmaznak hasznos és logikus információt, figyelmeztetés nélkül törölve lesznek.
Üzenet
Szerző
xHerculesx
Újonc
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 13 Jan 2015, 22:58

Miért is kéne 6*?

#1 Hozzászólás által xHerculesx »

Sziasztok!

Sokat gondolkoztam ezen a 6* dolgon! Én igaz kicsi vagyok (4*-os),nem azért,mert most kezdtem,hanem nincs hely és lehetőség a fejlődésre,de látom mi megy a térképen! 2-3 klán nagy játékosa uralja a térkép 3/4 részét,a többi játékos beszorul a maradék helyre! Ez nem állapot így! Sokan inkább abbahagyják,mintsem támadó felületet adjon friss 5*-os játékosként a "nagyoknak"!
Szerintem pár dolgot megoldana az új szint bevezetése! Ugyanis annyira eluralkodott a területi harc,hogy sok játékos nem tud és már nem is akar 5*-os lenni!
Javaslatom a következő lenne:
1. vezessék be a 6*-os rangot (mondjuk 1 milliárdos haderőtől)
2. vezessenek be új szintű romokat (4-es egységekkel ,több nyersivel és golddal),ezzel megoldható lenne ,hogy ne uraljon 1 játékos 49-50 királyságot csak azért,hogy mindennap legyen elég zsoldja!
3. frakciózásért csak 6*-os rangon kapjanak jutalmat,de az értékesebb legyen (pl nem 4-es ereklye a 250 millás frakcióért,hanem 5-ös és olyan sóstavat,amit más nem foglalhat el)
Ezzel segíthetnék és egyben ösztönözhetnék a játékosokat a fejlődésre!
Hiraken
Újonc
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 18 Jan 2015, 23:10

Re: Miért is kéne 6*?

#2 Hozzászólás által Hiraken »

Én is azt tapasztalom, hogy a játékban nagy lett a szakadék, 5* és 5*-os játékos között. A régi játékosok, olyan erőfölénnyel rendelkeznek, amit egy friss 5* játékos nem tud behozni azalatt az idő alatt, amíg védelmet biztosít neki a rendszer. Ezt több okból sem tudja megtenni:
-1:) Nincs területe ahová mehetne, hogy fejlődjön (Ez a legnagyobb probléma!!!) A top játékosok és klánok a seregük eltartása érdekében hatalmas üres területeket birtokolnak, és nem látják biztosítottnak a seregeik számára szükséges zsold előteremtését, ha osztozniuk kell a területen.
- 2:)A frakciópontok miatt a nagyoknak azonnal áldozatokká válnak
Az új játékosok amikor átlátják ezt a dolgot, nem áldoznak se pénzt se időt a játékra tovább, mert kilátástalannak vélik a felzárkózást a nagyok mellé, inkább abbahagyják, még mielőtt pénzt adnának bármiért. (Már azért sem, hogy a tanulmányokat kiváltsák.)
Kevés a játékos a szerveren, és ez a játék drágulásához vezetett szerintem...Kevesebb a több Fi-s rom, Kevesebb a Sóstó, 7-es rom, drága a licit, drágábbak az ereklyék, és az ereklyék amit a játék jutalmul ad a feladatokra, az sok esetben használhatatlan kacat. :(
-A 6* szint bevezetése szerintem is megoldás lehet
-Azokat a területeket, ahol több játékos található 1*-tól 5*-ig, és aktív a játék van a területen, előnyösebb helyzetbe hozni, több rom, több külső birtok ( Sóstó, Grál) ...ezzel is arra ösztönözni a nagy játékosokat, hogy megérje nekik, a szomszédságukban megtűrni a többi játékost.
- Azokat a területeket, ahol viszont nagyon kevés játékos van, valamilyen formában korlátozni...pl annak arányában beadni az 5-ös, 6-os romokat, értékesebb külső birtokokat, ahány 5*-os városa található a királyságban.
Válasz küldése