My Lands: Black Gem Hunting

My Lands Discussion Board
Pontos idő: 26 ápr. 2018, 04:04

Időzóna: UTC + 3 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ötlethalmaz
HozzászólásElküldve: 21 dec. 2012, 18:14 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 27 nov. 2012, 00:36
Hozzászólások: 3
Üdv

Egy ideig vártam, hogy megosszam a gondolataim a játék fejlesztésére vonatkozólag, hogy ne az legyen, hogy amikor találok valamit, akkor egyből írom, hanem szépen összeszedve egy nagyobb kupacban. Természetesen lehet, hogy az ötleteim között vannak olyanok, amiket ha jobban ismerném a játékot megoldódnának, de most így jelen pillanatban ez a helyzet. Kicsit rendszereztem a dolgot, hogy ne legyen olyan összehányt.

Natehát


Összkép:

Teljes képernyős mód a menüsorban
Ez pusztán egy kis ötlet, de én pl nem látom rendesen a teljes képet, ezért mindig tologatni kell a csúszkát jobbra-balra. Ugyanakkor teljes képernyős módon pöpec. (A gombot valahova a fórum/lexikon/ranglista mellé gondolnám)

Missziókat kicsiben kattintás nélkül
A missziók gombra mielőtt rákattintana az ember, lehetne hogy kicsiben láthassuk mondjuk a következő 3 missziót. Mik azok, mikor, honnan-hova, kicsoda, mit szállít, stb, akármi. Persze úgy is jó lenne, ha mind az összeset mutatná, de rákattintás nélkül. (Csa gyorsítás végett)


Város

Upgrade lehetőség mutatása
Ezen a lustaság és egérféltés miatt gondolkoztam, ha rákattintunk egy épületre amit fejleszteni szeretnénk, a fejlesztő gomb körül (kis felfele nyilacska) lehetne esetleg egy piros jelzéssel mutatni, hogy márpedig nincs meg a kellő nyersanyag mennyiség. Akit érdekel, hogy mennyi nyersi kell még, az belekattint, de akit csak az, hogy lehet e feljebb húzni az épületet az nem.

Automatikus raktárfelosztás
Nem tudom, hogy vagytok vele, de én néha egy keveset szoktam szenvedni, hogy belőjem, mindegyik nyersanyagnak legyen helye a raktárban. Erre egy egyszerű gomb megnyomásával autómatice beállíthatná a program, hogy ne legyen semelyik nyersanyag raktár része fullon. Persze csak ha van elég raktárkapacitás.

Összevont királyság nézet
Heroes of Might and Magicből jött az ötlet, lehetne egy áttekintő menüpont, ahol a városoknak a termelése, nyersanyag mennyiségei, raktárkapacitásai, egységei lennének felsorolva. Könnyítés gyanánt.

Összevont katonakivevési lehetőség
Szintúgy Heroesos idea, hogy mivel baromi sok kattintás kell ahhoz, hogy ha van pl 12 épületem ami hadsereget képez, berakjam gyártani a katonákat. Lehetne egy gomb ami megnyitna egy olyan ablakot, amiben rendszerezve vannak a lehetőségek.


Nyersanyag

Nyersanyagszállítás egyszerűsítése
Plusz kattintásokat igényel, hogy A-ból B-be átküldjek nyersit, mivel ki kell menni térképre, átváltani várost,és aztán két kattintással rámenni, hogy nyersanyag küldése. Ha ezt lehetne egyszerűsíteni azzal, hogy városon belül választjuk ki, hogy honnan akarunk hozni nyersanyagot, meggyorsíthatná a folyamatokat. + Mint pl kémlelésnél kiválaszthatjuk, hogy melyik városból akarunk kémlelni, itt is ugyanígy, hogy melyik városból akarjuk küldeni a nyersanyagot.

Nyersanyagot kézileg beállítani
Nyersanyag szállításnál egy olyan lehetőséget megadni, hogy kézzel beírhatóak legyenek a szállítási mennyiségek. Mert ha van pl 30k kövem, és én csak 682-őt akarok elküldeni, akkor vagy sok kattintás, vagy sok idő amíg beállítom a mennyiségeket.

Nyersanyagot zárt kapukon keresztül szállítani
Ez úgy emlékszem meg volt említve, de ide is azért beírom, miszerint saját városok között nincs értelme, hogy ne lehessen küldeni nyersanyagot, amíg a kapu zárva van. A kapu nyitva tartása csak egy felesleges veszélyforrás, ami semmilyen plusz izgalmat nem szül, maximum csak bosszankodást. Pl ha alapítok egy új várost, és fel akarom húzni, akkor a nyersi nem tud bejutni, hacsaknem ki van nyitva a kapu.


Támadás

Elhagyott városok hitehagyottá válása
Úgy emlékszem ez is volt már írva, de a lényeg, hogy ha valaki feladja a játékot, lehessen támadni anélkül, hogy hitehagyottá válna a támadó.

Nagyobb ranggal lázadót támadni
Szintúgy ehhez kapcsolódik, hogy inaktív játékost, nagyobb ranggal rendelkező játékos támadhassa. Ha nem is sok a nyersanyag, amit ellehet hozni, de legalább valami kis plusz. Nekem pl "megállt" a fejlődésem ranglépésnél, mert korábban farmolásra mentem rá. Ez igaz a tapasztalatlansággal is összefügg, de hát akkoris...

Városok alatt a következő támadási időpont lehetőség
Amikor szétkémkedem az agyam, és már nem tudom, hogy kit támadtam vagy kit nem, nagyon sok idő elmegy azzal, hogy kémlelek -> jajdejó van értelme menni -> nem lehet támadni még fél napig -> sad UFO face :( De ha az egérrel rámennék kattintás nélkül a városra és látnám, hogy még nem támadhatom, mert megvolt a napi 2, akkor nem kéne ennyit csalódnom :D

Kémlelési jelentésből támadást indítani
Ha kémlelünk egy játékost, nekem zavaró volt, hogy ki kell lépni térképre, és onnan támadni. (néha elfelejtem, hogy mi is volt benne, miből mennyi pontosan, ezáltal újra kémkedtem..) A kémleléskor egyébként is van egy üres kis kör, ami lehetne a támadás indító opció.


Üzenet

Üzenetben koordinátáról térképre ugrás
Az üzeneteknél lehetne egy olyan lehetőség, hogy ha koordinátát tartalmaz az üzenet, akkor ha arra (és szigorúan csak arra) kattint az ember, akkor a térképre ugrana a kép, ne kelljen külön beütni, hogy mit is keresünk. Mint egy hivatkozás.. Ez csak egy kis gyorsítási ötlet a felesleges időveszteség elkerülése érdekében.

Levelezőrendszer megújítás (több szortírozási lehetőség)
Erre úgy gondoltam, mint lehetőségre, mintha lehetne több archív mappa. De a játékos nevezné el, saját tetszése szerint. Így pl lehetne csoportosítgatni kémlelési jelentéseket, támadásokat, romok helyzetét, és nem minden, - amit meg akarok tartani, - ömlesztve lenne egy mappában.



Gondolkoztam olyanon, hogy esetleg egyes ötleteket csak a prémiummal rendelkező játékosok vehetnének igénybe, mert ugye a játék meggyorsítása kevesebb kattintással igencsak kényelmessé tudná tenni a játékot. Igaz magam ellen beszélek, de a játék készítőinek lehet érdemes lenne ebbe belegondolni. Ha valami nem érthető, akkor szóljatok, igyekszem megmagyarázni, hogy mire gondoltam.

Na egy kicsit hosszúra sikerült, de remélem azért voltak benne értelmes ötletek is.

Üdv
Omeganus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ötlethalmaz
HozzászólásElküldve: 21 dec. 2012, 21:37 
Offline
Kapitány
Avatar

Csatlakozott: 18 nov. 2012, 21:22
Hozzászólások: 58
:D A teljes képernyőt a beállításoknál meg tudod tenni egy mozdulattal. Én szeretem a Heroest de ez nem az a játék, szóval szerintem kár lenne számon kérni azokat az opciókat. Ebben pont az a jó hogy a gyengébb játékos vagy a később csatlakozó is
fel tud fejlődni anélkül hogy kiírtanák mielőtt megismerné a játékot, mint más online játékokban. Kell persze egy kis türelem, mert nem
lehet benne rohanni ész nélkül. Ha a javaslataidat mind megcsinálnák már nem ez a játék lenne szerintem. :roll:

_________________
Lady Shilla


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ötlethalmaz
HozzászólásElküldve: 28 dec. 2012, 18:54 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 27 nov. 2012, 17:32
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: motor nyereg
Fórum kezdőlap >>
"Segítség a játékfejlesztőknek » Panaszok, trágár szavak használatára (a városok, klánok, loginok nevében)"

Szerintem nem kéne arra buzdítani a társaságot hogy ilyeneken ötleteljen... Még ha szép is, hogy segítünk ezzel...
:lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ötlethalmaz
HozzászólásElküldve: 23 feb. 2013, 18:29 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 08 feb. 2013, 21:45
Hozzászólások: 1
hello

Meglehetne csinálni hogy az épületeket lehesen mozgatni? Ezzen azt értem hogy van egy felépült épület és mondjuk két mezővel odéb rakni!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ötlethalmaz
HozzászólásElküldve: 26 feb. 2013, 14:09 
Offline
Project manager
Avatar

Csatlakozott: 05 nov. 2012, 21:13
Hozzászólások: 196
Ez már megvan. Lásd a központi épületben a Rendezni az épületeket gombot


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ötlethalmaz
HozzászólásElküldve: 24 márc. 2013, 02:08 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 11 feb. 2013, 01:12
Hozzászólások: 3
Kedves Fejlesztők!

Nem láttam a fórumban, hogy ilyen felvetés lenne, ezért megírom, hogy mire gondoltam:
Nagyon szeretem használni a piacot, meg a kereskedelmet, viszont kicsit rossz érzéssel tölt el,
amikor egy klán társamon szeretnék segíteni bármilyen nyersanyaggal. Aranyért kell eladnom neki
és ráadásul, ha van szemfüles, akkor még el is viheti előle.

Ötletem a következő lenne:
Valamilyen úton módon, lehessen a klántársaknak egymás között kereskedni, olcsóbban vagy
ingyen. Akár a klán raktárán keresztül is. (Adómentesen is jó lenne :), de ez csak ráadás lenne.)

Remélem meghallgatásra talál az ötletem :)

Üdv:
Peetbp


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ötlethalmaz
HozzászólásElküldve: 27 márc. 2013, 10:31 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 15 márc. 2013, 17:37
Hozzászólások: 11
Amikor kémkedünk, és 4-es szintűre sikeedik, akkor automatikusan megnyithatná, hogy van-e szövetséges sereg, meg hogy van-e valami a menedékhelyen, mert fárasztó rákattintgatni folyton.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ötlethalmaz
HozzászólásElküldve: 28 aug. 2013, 14:08 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 19 aug. 2013, 14:12
Hozzászólások: 2
Én nem tudom, hogy a gépem hibája, vagy a játéké, de amikor sok a levelem nem tudok megnyitni egyet, mert nagyon lassú. Egy olyan megoldás lehetne, hogy levél megnyitása új ablakban és így az olyan játékosok akiknek kicsit gyengébb a gépük azok is megtudják egyszerűen nyitni proléma nélkül, persze ebből az ablakból lehetne egy vissza gomb a levelekhez.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ötlethalmaz
HozzászólásElküldve: 27 szept. 2013, 19:59 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 30 aug. 2013, 16:10
Hozzászólások: 3
Új vagyok nem rég csatlakoztam új ötleteim, amik nem tudom mennyire lehet megvalósítani:
1. ha valaki küld egy támadást ellened akkor akár útközben meg lehetne támadni vagy csak a hadseregét megritkítani. Szerintem nem mindig jó, mikor valaki támad és 2 óra múlva ér oda, viszont csak védekezni tudsz, ilyenkor jó lenne útközben mondjuk egy birtokon(persze semleges) megtámadni....
2. Idő: Valaki missziót indít ellened akkor mindig kiírja mikorra ér oda pontosan. Gyakran meg lehet csinálni, hogy utolsó pillanatban tegyek be védelmet így kicsi az esély, hogy a támadó vissza hívhatja a szörnyeit. A misszió során is lehetnének váratlan események pl hegyen lassulna, síkságon gyorsulna stb. De előre csak egy átlag időpontot írna ki az ellenfélnek (mikorra várható) Mondjuk új képesség vagy új épület vezetnénk be, amivel viszont már ki tudnák számolni mindennel együtt kb mikorra várható az érkezés persze pontosságot megint szintekre lehetne bontani....
2. pont megvalósításának nem tudom ki mennyire örülne,de előfordulhat nehezebbé tenné a játékot egy ideig... Különösen talán azoknak akik nagyon sok ideig vannak a játékkal elfoglalva. Persze csak a hasonló képességű játékosoknak... Vagy nem tudom. Azt amit írtam azt már egyszer megtettem, hogy utolsó 1 percre érkezett meg a védelmem és az ellenfelem nem is örült neki, mert állandóan nem kémkedett....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ötlethalmaz
HozzászólásElküldve: 01 okt. 2013, 22:06 
Offline
Kapitány
Avatar

Csatlakozott: 03 feb. 2013, 09:49
Hozzászólások: 60
Tartózkodási hely: Menzobranzei
Az 1-vel csak az a bajom, hogy nem lenne az jó a védekezőnek, mert nincs sok értelme azért, mert vannak ezek a tornyok akkor nem segítenek.

_________________
zsitvamiki 48/1 Marianna3 klán aki akar az csatlakozzon a klánhoz de elötte írjon rám.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ötlethalmaz
HozzászólásElküldve: 18 nov. 2013, 18:13 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 30 aug. 2013, 16:10
Hozzászólások: 3
Izgalmasabb event lehetne. Nem tudom mennyire valósulhatna meg, de kigondoltam ezt történettel együtt:
Hol volt hol nem volt a régi időkben, mikor még a fajok békében éltek egymással létezett egy szörny hős, aki uralma alatt tartotta a birodalmat, mindenki neki engedelmeskedett, a népek adóztak neki, hogy egyik királyság se tudjon nagy hadsereget kiépíteni ellene. A szörny hős neve ..(sokféle lehet mondjuk Hádész :D ) Akinek ereje és tapasztalata nagyobb volt, mint a mai szörnyhősöké. Régi időkben az összes nép, királyság sötétek és világosak összefogtak ellen, hogy legyőzzék és nagy veszteség árán, de sikerült elzárni(nem megölni!!! Megölni nem lehet :lol: ). A mai népek(generációk) már elfelejtették ezt a rémuralmat és többségük megerősödtek már annyira, hogy akár a legerősebb szörnyekkel is felvegyék a harcot és simán legyőzzék őket. Mostani szörnyek megunták már, hogy simán kikapnak mindenkitől, ezért kigondoltak egy tervet, hogy kiszabadítják a legnagyobb szörnyhőst... Ha kiszabadul mindenkinek adót kell fizetni neki és újra elkezdődhet rémuralma ameddig le nem győzik újra. A szörnyhős különleges képessége, hogy hadsereget mondjuk 400%-al gyorsabban tudja gyártani mint a többi szörnyromnál és fenntartását a népek finanszírozzák...(persze vannak különleges ruhái is, amiket eddig nem látott senki, és egy jelenlegi hősnél sincs ilyen ruha(ereklye)) Ez lenne az ötletem megvalósítás sokféle lehet....
1. Minden kockában lenne egy láthatatlan vár(csak egy) kb mint egy rom(különbőzö szintű) 1-7-ig ugyanúgy csak kicsit erősebb, mint a romok. Azért láthatatlan mert ki kéne kutatni előtte őket és elküldeni a többieknek nem csak szövetségesnek, hanem akár régi ellenségnek is... 1-est csak 1-esek támadhatják az elején, de egyedül elvéreznének ezért csoportos támadással tudnák legyőzni. Persze ha legyőzik azt a romot a jutalom nem marad el(sokféle jutalmat ki lehet találni én arra gondoltam ha legyőzi valaki kapjon egy tekercset mondjuk a szinthez megfelelőt -pl 1 óra +valami... de persze mellette eshessen véletlenül nagyobb dolog is olyan arányban mint a romoknál meg persze nyersanyag is lenne mellé) Mondjuk ha a 3 csillagosok legyőzik az összes 3-as várat akkor támadhatják a 4-es várakat meg a 2-es várakat is. Úgyanez vonatkozna a többire is. Ha uz 5-ösök legyözték az össes 5-6-7-es várat akkor támadhatja csak a 4-est... De persze erre lenne időkorlát, ha mondjuk 2 vagy 3 hét alatt nem győzzük le az összes romot a szörnyhős újjáéled és terrorja mindenkire hat. Persze le lehet győzni, de nehéz és sok időbe tellik. Ha nem győznénk le a várakat akkor folytatódhatna tovább az event. Első a szörnyhőst megölni nem lehet csak elzárni.(szörnyhős vára véletlenszerűen egy helyre teleportáljon) Előszór is 7-szer kell legyőzni, mivel 7 tekercs van nála, amivel el lehet majd zárni. De ha egyszer legyőzték aktiválja különleges képességét, amivel újra csak 24 óra múlva lehet támadni, addigra gyarapítja seregét és szedi az adókat. Persze egyszerre csak 1 támadás mehet ellene mondjuk 3-an csatlakozhatnának bele... Először a szörnyhős hadserege a megmaradt seregből állna meg hozzáadódna a saját hadserege, amit mondjuk +400%-osoan gyarapít.... Jutalmazást ennél az eventél ki lehetne találni, de azt a készítőkre biznám. Nem lehet megölni a szrönyhőst mondjuk fél év múlva visszatérne, vagy próbálna visszatérni, az a tagoktól függne mennyire gyorsan tudnák a várakat elpusztítani!
Izgalmas lenne, mert itt nem egymás ellen kellene harcolni, hanem összefogni egymásssal és meg lehetne nézni milyen lenne ez az összefogás, ebben az eventben az ellenségek barátokká vagy ideiglenes szövetséggé alakulnának("csak névleges szövetség" nem kell ténylegesen szövetséget kötné) és végre nem csak egymást gyilkolnánk kell egy ilyen vagy hasonló event is....
Persze ezt nem most kellene bevezetni hanem ráér akár jövőre is, de szerintem jó lennének az ilyen eventek. Mivel most volt a klánvár újítás, így korai lenne ezt még bevezetni


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ötlethalmaz
HozzászólásElküldve: 04 jan. 2014, 23:03 
Offline
Kapitány
Avatar

Csatlakozott: 03 feb. 2013, 09:49
Hozzászólások: 60
Tartózkodási hely: Menzobranzei
Sziasztok

Én azt találtam ki, hogy egy event lenne arról szólna, hogy:
Vannak ugye a klánok és őnekik van klánváruk és azok összecsapnak persze aki akar aki nem az adót fizet mondjuk 100000 arany szerintem ez nem nagy cucc egy klánvárnak, de akik összecsapnak és akik vesztenek azoknak 200000 aranyat kell fizetni/fő és a győztes klán megkapja azt a sok aranyat és még 10 napon át bármekkora lehet a raktáruk, de ez még nem mindegy kapnak egy nagyon erős ereklyét amit nem lehet megszerezni a játékban csak azon az eventen és az az ereklye az egy szett is és abból csak egyet kapnak meg. És szerintem ezen az eventen akik beneveznek azoknak +200 tudomány/óra és még +200arany/óra ,hogy több hadsereg legyen. És mondjuk nem úgy lesz, hogy egy perc alatt vége lesz az eventnek, hanem 2 vagy 3 óránként minden benevezett ember összecsap egy másikkal. És ha benevezel akkor csak 400000 arany árány lehet kiszálni az eventből és ha egy tudományt fejleszt a klán közül valamelyik akkor eldobja az összes idáig összegyűjtött tudományt. Aztán ha ki akar lépni a klán az eventről akkor legalább a 3/4-ének el kell fogadni azt, hogy kilép.

És mondjuk az lenne az event neve, hogy: A Klánvárok támadása

_________________
zsitvamiki 48/1 Marianna3 klán aki akar az csatlakozzon a klánhoz de elötte írjon rám.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ötlethalmaz
HozzászólásElküldve: 04 jan. 2014, 23:27 
Offline
Kapitány
Avatar

Csatlakozott: 03 feb. 2013, 09:49
Hozzászólások: 60
Tartózkodási hely: Menzobranzei
Sziasztok

Én azt találtam ki, hogy lenne még egy event és az lenne, hogy:
Egy Ork király aki egy hős lenne hadserege egy jó nagy amit szinte lehetettlen legyőzni. Lenne négy csapat:
Sötét lefek
Démonok
Világos elfek
Emberek

És ezek közül az győz aki végighalad egy pályán és legyőzi az Ork királyt. A pálya mondjuk legyen 10X10 ami azt jelenti, hogy 100 négyzet lesz ahol egyre erősebb ellenfelek lennének és ha egy négyzeten vannak 2,3 vagy esetleg mind a 4 csapat akkor megküzdhetnek egymással és amelyik csapat győz az haladhat tovább és aki veszt akár pálya közben posztul el az kiesik és nem játszhat tovább (végüllis ezen az eventen). És amelyik csapat nyer az kap mindegyik játékos egy erős ereklyét ami biztos, hogy egy szett tartalma. Mindenki annyi hadsereget ad be az övéből amennyit csak akar, de a játék végén annyiszor kap fekete gyöngyöt amennyit ad be:


Hordár:0
Harcos:0.1
Lovas:0.4
Reülő lén vagy mi:0.6
Íjász:0.7
Gyógyító:1
Zsoldos:0.1
Varázsló:2

De persze csak az kap fekete gyöngyöt amelyik a győztes csapatba tartozik.

Ez az event neve legyen az, hogy: Az Ork király támadása

U.i Bocsássatok meg forum, de így szerintem jobban olvasható ha külün hozzászólásba teszem.

_________________
zsitvamiki 48/1 Marianna3 klán aki akar az csatlakozzon a klánhoz de elötte írjon rám.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára zsitvamiki 05 jan. 2014, 01:34-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ötlethalmaz
HozzászólásElküldve: 04 jan. 2014, 23:49 
Offline
Ezredes

Csatlakozott: 16 nov. 2012, 20:32
Hozzászólások: 432
http://mlgame.hu/wiki/Wiki.jsp?page=Serv

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ötlethalmaz
HozzászólásElküldve: 05 jan. 2014, 01:30 
Offline
Kapitány
Avatar

Csatlakozott: 03 feb. 2013, 09:49
Hozzászólások: 60
Tartózkodási hely: Menzobranzei
Szia mehi ezt nekem van ez a link vagy minek ez, mert ha nekem van akkor nem látom az értelmét

_________________
zsitvamiki 48/1 Marianna3 klán aki akar az csatlakozzon a klánhoz de elötte írjon rám.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ötlethalmaz
HozzászólásElküldve: 05 jan. 2014, 10:51 
Offline
Ezredes

Csatlakozott: 16 nov. 2012, 20:32
Hozzászólások: 432
amit kb. leírtál az itt van benne

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ötlethalmaz
HozzászólásElküldve: 29 márc. 2014, 00:28 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 02 feb. 2013, 17:59
Hozzászólások: 5
Én olyan tekercseket tudnák elképzelni, amellyel feloldható lenne a "kisromok" elleni támadás. 1-5 szintek 1-5 óráig lennének hatásosak. Vagy mondjuk 30 perctől 2,5 óráig.

Tudom, van 1 órás feloldás - megvehető, 5 és 12 órás - jutalomként, de ezek vagy nagyon ritkán megkaphatók (a tanítványok pl. nem mindig kitartók ennyire), vagy pl. a 12 óra túl hosszú is lehet, mert csak akkor tartunk szünetet, ha elfogytak a szabad missziós lehetőségek. :)

Pl. nálam 2 nap alatt telítődött kisromokkal az a terület, ahol garázdálkodni szoktam - és utána hét végéig koplaltatnom kell a csapatot, mert nem lesz időm se nekem, se másnak a klánból, hogy 12 órában nagytakarítást végezzen.

Esetleg az is megoldás lehetne, ha a zászlóbajnokság elején megvehető 1 órás feloldás kistestvére mindig elérhető lenne egy méltányos összegért. (pl. fél órás 100 FI)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ötlethalmaz
HozzászólásElküldve: 29 márc. 2014, 02:00 
Offline
Ezredes

Csatlakozott: 16 nov. 2012, 20:32
Hozzászólások: 432
Szia !
van olyan tekercs ami 2 órán át bármilyen romot lehet ütni !:)

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ötlethalmaz
HozzászólásElküldve: 29 márc. 2014, 02:13 
Offline
Kapitány

Csatlakozott: 19 jan. 2013, 17:59
Hozzászólások: 92
és ritka mint a fehér holló :P


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ötlethalmaz
HozzászólásElküldve: 30 márc. 2014, 18:30 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 02 feb. 2013, 17:59
Hozzászólások: 5
Kösz az infót, mert én még nem találkoztam vele. :) Majd SASOLOK ! 8)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ötlethalmaz
HozzászólásElküldve: 27 dec. 2017, 16:43 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 09 máj. 2014, 23:58
Hozzászólások: 3
nekem is lenne ötletem:
-Ha egy alacsonyabb rangú játékos támad nincs esélyed-lehetőséged (tudom, hogy van tekercs de én a 4 évem alatt 1-et szereztem be. Ez igen kevés lehetőség) vissza támadni
szerintem ez nem fer! szerintem ha megtámadnak lehetőséget kellene adni a vissza támadásra
például megtámad egy 4*-os játékos 24h-48h-72h keresztül lehetne őt támadnod és ezzel elejét vennénk sok kellemetlenkedő szándékosan kisebb szinten maradó játékos előnyének
-szerintem az átkokra is ki lehetne terjeszteni a templomot aki templomban van ne tudjon átkozni sem
továbbá lehetne egy épület ami védi a várost a varázslatoktól valamilyen szinten
mondjuk tökéletes szinten 90%-100%-os lehetne
akinek eszébe jut valami írja meg de reakciókat is szívesen fogadok :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ötlethalmaz
HozzászólásElküldve: 17 feb. 2018, 11:06 
Offline
Haladó

Csatlakozott: 16 dec. 2013, 16:21
Hozzászólások: 21
Hát lehet kicsit durván hangzik majd az ötletem de felvetem

1.Rombolásnál típustól fügétlenül lehessen külső épületeket rombolni nem csak célzaton egy fajtát :) :)
2.Rombolásnál lehessen várost is rombolni :twisted: :twisted:
3.Támadásnál kristály melett ereklyét is vihessen a hős :mrgreen: :mrgreen:


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára gyula441 17 feb. 2018, 17:11-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ötlethalmaz
HozzászólásElküldve: 17 feb. 2018, 15:29 
Offline
Ezredes

Csatlakozott: 16 nov. 2012, 20:32
Hozzászólások: 432
Kristályokat most is lehet rabolni ...

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ötlethalmaz
HozzászólásElküldve: 17 feb. 2018, 17:16 
Offline
Haladó

Csatlakozott: 16 dec. 2013, 16:21
Hozzászólások: 21
mehi írta:
Kristályokat most is lehet rabolni ...


Szia úgy értem kristály mellett ereklyét is vihessen a hős vagy ezt vagy azt
Azért átírtam ha félre érthető volt


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ötlethalmaz
HozzászólásElküldve: 18 feb. 2018, 01:48 
Offline
Ezredes

Csatlakozott: 16 nov. 2012, 20:32
Hozzászólások: 432
1. Játékosok 99% 1 fajtát épít a külső területre (látnokok , tükrök , kereskedők , kutatók)
2. Város rombolás 1 másik mylands-es játékba lehetséges ( érdemes oda felnézned akkor ;) )
3. Ezt te se gondoltad át rendesen szerintem , hamar lerabolnának téged ... :)

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 3 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
[ Time : 0.292s | 13 Queries | GZIP : On ]